13 Mart 2015 Cuma

Muhtelif Zamanlar Gündelik Ruhlar



Başrolde çoğu zaman bir kadın,
Peşinde bir erkek adım adım,
Dünyanın kanunu besbelli,
Söyler hep aynı şeyi, aynı şeyi.

Var mısınız eskiler eşliğinde biraz sohbet etmeye sayın okuyucu?
Cumartesileri haftanın en sevdiğim günleridir. Cumaları da haftayı cumartesiye bağlıyor diye çok severim. Bugün ekstra güzeldi benim için. Havanın kararsızlığı, yağmurun inatçılığına rağmen mutluydum çünkü sevdiğim bi sosyal ağın üniversite koordinatörlerinden bi telefon aldım ve bana bizim üniversitenin koordinasyon başkanlığına gelmemi teklif ettiler. Üniversitenin genel tavrına bi bakıp haftaiçinde onlarla tekrar görüşeceğim ve umutluyum açıkçası. Konuyla ilgili fikirlerim kesinleştikten sonra bunu sizinle tekrar konuşuruz.

 Sabah açlık kan şekerim düştüğü için fenalaştım ve günüm aslında güzel başlamadı ama sonra Allah'tan toparladım, şimdi gayet iyiyim gibi.Öğle sonu spora gittim sonra da alışverişe.


Zalim bilmiyor, sabah olmuyor,
Derdim bitmiyor ah.
Taştan mı sandın beni?
Ey Tanrım garibim aldandım.

 Yarın akşama -yorgun olmazsam- sizinle çok güzel yeni bi müzik listesini tanıştırmayı düşünüyorum.

 Ya bugünün asıl olayı ben spordan çıkınca markete uğradım orda koptu hgdmjfsgfhsjhgdjksg
Neyse çıktım spordan girdim markete çikolata falan alıcam ordan eve geçicem. Reyona geldim paaaaağt! Reyon görevlisi birkaç sene önce baya baya kavga ettiğim bi kız ve o kadarla kalsa yine iyi. Yanında da orta boylu sırtı dönük biri var. Kız beni görünce sustu kaldı, yanındaki de arkasını döndü bana baktı. Bingoooo! Adam benim ilkokuldan en yakın arkadaşım. Ben bu kızla kavga ederken yanımda olan, evinden kovulup günlerce bizde kalan, babası babamla beraber çalışan canım arkadaşım. Ulan kesin sevgiliydiler ya bana bakakaldı çünkü ağzını açıp bi kelime olsun edemedi. Ben de ezikler bakışımı atıp "hıh paçççoz" tavrıyla çektim gittim ordan. Garipti işte. Sırtımdan vurulmuş gibi, kandırılmış aldatılmış gibi... Neyse bu da böyle bi anımdı.

XOXO Sena






2 yorum:

  1. geçmiş olsun merlin kendine dikkat et. böyle aksiyonlu bir hayatta ne kadar mümkünse o kadar dikkat et :))

    YanıtlaSil