19 Mart 2015 Perşembe

Doğal Kirpik Bakımım


 Merhabaaa. Hepimiz isteriz değil mi daha uzun, daha canlı, daha güçlü kirpiklere sahip olmayı? O zaman size bizzat deneyip sonuçlarına emin olduğum bi yöntemden bahsediyim.

Malzemeler:

Tatlı Badem Yağı ve Hint Yağı


Boş maskara kutusu ya da kulak temizleme pamuğu



 20 damla kadar badem yağı ve yine aynı oranda hint yağını boş maskara şişesine koydum. Kullanmadan önce şişeyi çalkalıyorum ki yağlar iyice karışsın. Her gece yatmadan temiz kirpiklerime karışımı sürüyorum. Hem kirpik dökülmesini önlüyor, var olan kirpikleri güçlendiriyor ve koyulaştırıyor, ayrıca içindeki hint yağı sayesinde de kirpikleri uzatıyor. Badem yağıysa hem dökülmeleri önlüyor hem de kirpikleri nemlendiriyor. Yağlar baya ucuz 4-5 liraya aktarlardan alabilirsiniz. 
 Ayrıca badem yağını zeytin yağıyla ya da tek başına kullanarak göz makyajınızı da temizleyebilirsiniz. 
 Hepimize mutlu günleeeer :')

XOXO Sena

2 yorum:

  1. Merhaba :) Postlarınızı severek takip ediyorum. Sizide kendi bloguma beklerim. Destek için siteme katılmanız beni çok sevindirir :)) http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil