12 Mart 2015 Perşembe

Bilmem Kaçı Bir Aradalar


 Merhabaa melisa çayım eşliğinde size bu aralar sıkça adını duyduğumuz bazı ürünlerden bahsetmeye karar verdim.


 Marilyn'in de size selamı var ;)

Gelelim asıl konumuza. Bahsedeceğim ürünler daha çok yağlı ve karma ciltlerde işe yarayacak türden maske ve temizleyiciler. 

    
• İlki hepinizin yakından tanıdığı Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada. 

 Hepimizin, hakkında aşağı yukarı bilgi sahibi olduğu bu ürünle benim tanışmam yaklaşık 6 ay öncesine dayanıyor. Canım Şeyda ablamın bana bunu hediye etmesiyle deneyip kullanmaya başladım. Benim cildim karma o yüzden ben bunu kullandıktan sonra cildim çok kuruduğu için hemen nemlendiricilerime sarılıyorum. Ben daha çok maske olarak kullanıp yıkarken de ıslatıp peeling yaparak çıkartıyorum. 
 Eğer cildinizde sivilce varsa sivilceler ölmeden kullanmamanızı öneririm çünkü peeling etkisi sebebiyle sivilceyi dağıtır. Ama sivilceler gittikten sonra kalan o pürüzleri kesinlikle yok ediyor diyebilirim. 
 Burun üzerinde siyah noktası olanlara da önerim: Yüzünüze buhar banyosu yaptıktan sonra maske olarak burnun üzerine sürüp 3 dakika sonra dairesel hareketlerle masaj yaparak hafif hafif ovalayarak yıkayın. 3-4 gün bunu yapın siyah nokta kalırsa gelin burda bana küfredin :| 

• İkincisi sivilce, akne problemi olanlara gönül rahatlığıyla önerebileceğim yine çoğunuzun bildiği bi ürün: Neutrogena Visibly Clear 2'si 1 Arada Maske ve Temizleme Jeli


 Adının jel olduğuna bakmayın baya kil bazlı kireç gbi bi ürün. Cildinizde yağlanma, siyah nokta, sivilce -özellikle de sivilce- probleminiz varsa bu ürünü bi deneyin derim. 
 Temizleme amaçlı kullandığınızda bu iki ürün arasında pek bi fark yok. İkisi de yağlı cilde iyi gelip matlaştıracak, parlamayı önleyecek karma ciltlerde ise kullandıktan sonra nemlendiriciye ihtiyaç duyacaktır. 
 Sorun sivilceyse 1 hafta boyunca mümkünse buhar banyosundan sonra kullandığınızda sivilceleri yok edecek bi ürün. Ki buhar banyosu şart değil direkt temizleme ya da maske amaçlı kullandığınızda da faydasını görürsünüz, buhar banyosu bildiğiniz gibi gözenekleri açıp sivilceleri öldürmeye yardım eder. 

 Her ikisi de dermatolojik testlerden geçmiş güvenilir ürünler. İnşallah yardımcı olabilmişimdir. 

XOXO Sena








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder