21 Mart 2015 Cumartesi

De Do La La 3



Süslü sözcükleri dahil edip müziklerine sözlerin, büyüsünü kaçırmak istemiyorum hislerin. İzninizle kıyıda köşede kalmışlarımdan bi' kaçıyla tanıştırıyorum sizi.

1- Five Finger Death Punch - Wrong Side Of Heaven

Sinirliyseniz dinleyip biraz daha sinirleneceğiniz güzel bi şarkı ki ben dinlemenizi tavsiye ederim.

2- Fall Out Boy - My Songs Know What You Did In The Dark (Light Em Up)

Kendinizi layd em ap ap layd em ap ap derken bulacağınız güzellikte insanın diline dolanan bi parça.

3- Sarah Jaffe - Pretender

Biraz kafa dinlemenize yarayacak ve akşam kahvenizi içerken gözlerinizin dalıp gitmesine sebep olacak.

4- Angus & Julia Stone - For you

Tam tabiriyle huzur. Yapılanları, acıları, ihanetleri, kızgınlıkları unutturacak kadar çok huzur.

5- Lenny Kravitz - The Chamber

The true man wants two things: Danger and play. For the reason he wants woman, as the most dangerous plaything.
- Nietzsche

Ve bu şarkının daha fazla açıklamaya ihtiyacı yok.

Umarım bundan sonra liste hazırlamayı geciktirmem ve umarım ki siz de listelerimi beğenirsiniz. Musmutlu haftasonlarıııı!


XOXO Sena

6 yorum:

  1. Lütfen bu kadar geç hazırlamayın, beklemekten çatladım ama değdi süpersin merlinnnn teşeküürler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederiiiim. Inşallah diyim ;)

      Sil
  2. Bloğun ismi değişmiş şekli değişmiş çok güçlüsün şarkılar yine çok iyi tebrik ederim.

    YanıtlaSil