11 Mart 2015 Çarşamba

Avon Exfoliating Body Scrub



Avon'un yeni bebekleriyle tanışmaya hazır mısınız?
Gelecek ay kataloglarda yerini alacak olan bu scrublar benim şimdiden favorim oldu bile. Kokuları o kadar güzel ki... Görselleriyle kokularıyla dokularıyla onları biraz inceleyelim.


 Öncelikle mavi olanla başlayalım. Avon Senses Refreshing Lagoon. 
 İsmi gibi gerçekten rahatlatıcı özelliğe sahip olan bu scrubta diğerlerinde de olduğu gibi e vitamini takviyesi var. Kokusu kavunlu sakıza çok benziyo. Yapıları diğer scrublara göre daha yumuşak, daha kremsi.


Avon Senses Awakening Citrus Zing.
Kokusu biraz ekşimsi hafiften limonumsu olan canlandırıcı etkili scrub. Kokularından dolayı sanırım etkileri. Siz de eğer canınız sıkıldığında, depresyondan çıkmak için, günün yorgunluğunu atmak için ya da güne zinde başlamak için uzun uzun duş alanlardansanız bunlar kesinlikle size göre. Özellikle yaz aylarında daha pürüzsüz bi cilde ihtiyaç duyarız bu durumda da imdadımıza scrublar, lifler yetişiyor. 


Ve benim için en güzeli... Romantic Garden of Eden.
Bunun bende nemlendiricili vücut spreyi de var. Onu durup dururken sıkıp sıkıp manyak gibi sürekli kendimi kokluyorum, öyle güzel. Ama bu sanki ondan daha güzel. Ya öyle güzel bi çiçek kokusu ki tatlı, ferah, su gibi. Tam olarak tarif edemiyorum ama çok güzel işte.

 Peki bunlar nasıl kullanılacak?
Nemli cilde masaj yaparak uygulanıyor. Daha sonra durulamanız gerekiyor. Tabi ki göze temas etmemesi gerekiyor. Ben turkuaz olanı yorgun olduğum zamanlarda rahatlamak için, yeşil olanı durgun bi dönemin ardından kendime gelmek için, pembiş olanı ise geri kalan zamanlarda kullanıyorum. 

Gelecek ayki katalogda 4 liradan satışa sunulacak olan bu bebekleri almanızı tavsiye ederim. Fiyatına rağmen etkisi çok iyi çünkü. 

XOXO Sena




1 yorum: