30 Haziran 2015 Salı

Ev Yapımı Saç Bakım Spreyim

 Bi süredir annemin izinden gidip her şeyin doğalına kafayı takmış durumdayım. Cilt bakımında, saç bakımında, beslenmede... Kullandığımız ürünlerin içindeki kimyasallar yüzünden iyi bi şey yaptığımızı sanırken kendimize kötülük ediyoruz. Hazır ürünlerin çoğu ya anlık etki sağlıyorlar ya da işe yarıyor derken bizim bilmediğimiz daha sonradan karşımıza çıkan sorunlara sebep olabiliyorlar. Bu gibi sebepler beni doğallığa yönlendirdi. Yaklaşık 3 senelik bi araştırmayı annemin ömürlük bilgilerine ekleyince inanılmaz etkili sonuçlar elde etmeye başladım. Onlardan biri de saç bakımımda kullandığım yeni spreyim oldu. Tarifi herhangi bi yerde görmüş değilim. Daha önce tek tek kullandığım yağları, ürünleri bi arada kullansam nasıl olur diye kendimde deneyip gözlemledikten sonra size de gönül rahatlığıyla önerebileceğime emin oldum. Böylece hem birden çok etki bi arada hem doğal hem de ekonomik oldu.

 

Gelelim içindekilere:

Badem Yağı 25 ml
Zeytin Yağı 40 ml
Hint Yağı 25 ml
Bal 1 çay kaşığı
Su
+ koku kazandırsın isterseniz bi kaç damla Lavanta Yağı

Sprey içinde bal olduğu için dışarı çıkarken sıkılmaya çok da uygun değil. Ha çok az sıkarsanız sorun olmaz o ayrı. Ben genelde duş almadan bi kaç saat önce bol bol sıkıp saçlarımda beklettim. Fotoğraflarda gördüğünüz gibi kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor ki suyla yağ karışsın ve yağlar biraz seyrelsin.

İçindeki yağların özelliklerini isterseniz internetten öğrenebilirsiniz. Bal içinse şöyle söyleyeyim: Saç dökülmesini önlüyor, saça parlaklık katıyor, besleyici özelliğinden dolayı kırılmayı önlüyor ve saç uzatmada etkili, boyadan yıpranmış saçlara iyi geliyor, kepek oluşumunun önlenmesinde de etkili.

Uzun süredir saçlarımı sürekli boyattığım için saçlarım yıpranmış, yumuşacık saçlarım sertleşmiş, saç uçlarım kırılmaya başlamıştı. Bu yağları teker teker kullanıyorken bi arada kullanmaya başladım ve bir aydır bu spreyi düzenli olarak kullanıyorum.

Sonuç:

Saçlarım tekrar yumuşadı.
Saç dökülmem azaldı.
Eskisine göre parlaklığı inanılmaz arttı.
Saçlarımdaki elektriklenme ve kuruluk sorunu neredeyse kalmadı.
En büyük sonuç da saçlarım çok daha iyi beslendiği için çok hızlı uzadı.

Fiyatı:

Yağları 4'er liraya aldım, zeytin yağı zaten her evde var :) Şişe eski saç spreyimin şişesi.

Ben denedim sonuçları böyle oldu. Size de denemenizi tavsiye ediyorum. Deneyenler ya da sorusu olanlar benimle paylaşmak isterse buralardayım.

XOXO Sena




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder