12 Şubat 2015 Perşembe

De Do La La 2



1. Titiyo - Come Along

 Kesinlikle eskimeyen, her dinlediğinizde aynı keyfi alacağınız, Titiyo’nun sesinden on üç yıllık muhteşem parça. Back vokallerine hayran olmamak adeta elde değil. "Come along with me, i'll ease your pain" sözüyle dilinize takılacağına emin olabilirsiniz!

                     

2. M83 - Reunion

  “ Wait” ve geçen hafta listemizde bulunan “Midnight City” ile M83’ün klipleri ile trilogysinin en etkileyici şarkılarından.”Daft punk”ı sevenlerin, tarzını beğeneceğini düşündüğüm bir grup M83. “Daft Punk”a göre biraz daha elektronik bir tarzları var, severek dinleyeceksiniz!




3. Kendrick Lamar (ft.Mary J.Blige) - Now or Never
 
 Sizlere bu hafta da hip-hop rap karışımı bir parça tavsiye etmekten kendimi alamayacağım. 2K Sports’un oyununda duydum ilk kez ve beni sözleri ile büyüledi bu parça. Daha sonra yakın geçmişin en başarılı hip-hopçılarından Kendrick Lamar’ın albümlerini dinlerken buldum kendimi. “I can feel the energy in the air, it feel like I'm supposed to be here.” Sözünü de dilimden düşüremediğimi belirtmeden edemeyeceğim. Bu tarz dinlemiyorsanız bile kesinlikle dinlediğinize değecek bir parça.


4. Eli Young Band - Even If  It Breaks Your Heart

 Country müziğinin bilinmeyen iyilerinden “Eli Young Band”. Eğer country müziğini merak ediyorsanız ve ilk dinlediğiniz country parça buysa kendinizi alamayacaksınız.”Even If It Breaks Your Heart” sizin için duygusal anların rahatlatıcı parçası olacak.




5. Fall Out Boy - Phoenix

 Birçoğumuzun, defilelerde, moda haftalarında sahne aldıklarından sonra tanıdığı Fall Out Boy grubunun açık ara en muazzam bulduğum parçası. Sert ritmi ve etkileyici klibi sizi dinlediğinize pişman etmeyecek, üstelik en özel müzik listelerinizde kendine yer bulacaktır.

6 yorum:

  1. Müthiş bir müzik zevkiniz var.Bu listeyi gördüm popularlardan ilk listeye de baktım yaklaşık bir saattir listenizdeki müzikleri dinliyorum.Başarılarınızın da devamını diliyorum hanfendi:)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorumu blogları dolaşırken çok şaşırttığın için yazıyorum Merlin. Şarkı arıyorum başka bir sekmede bir türlü bulamıyorum önceki listeni gördüm ilk dinlemediklerimi dinledim daha sonra ikinci listene geçtim.Farklı tarzlar vardı ikinci listende şaşırmamın nedeni bu tarzları daha önce beğenmemiş olmamın ardından şarkı açıklamalarınla bana olanların aynı olması. Birebir ne yazdıysan o oldu ilk kez dinlediğim türden kendimi alamadım ve çok hoşuma gitti. Bir insana bunu yapabiliyorsan çok değerli bir zevke sahip olduğunu düşündüm artık takipçisi olacağım blogunun.Bol bol başarılar merlin::::::::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınızı okuyunca o kadar sevindim ki anlatamam. Gerçekten beğenmiş olmanız beni de çok mutlu etti. Teşekkür ederim.

      Sil
  3. thegreatcasbydjmurat12 Şubat 2015 01:42

    Merhabalar.Ben profesyonel djlik yapıyorum.İlk listenden beri takipçin oldum tesadüfen.Şu ana kadar on numara gidiyorsun.Birkaç listede daha böyle gidersen senden playlist almak istiyorum .Ücret karşılığı tabi ki.Buralardan ayrılma birkaç haftaya iletişime geçmek isterim.İyi çalışmalar, başarılar.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim beğenmeniz, özellikle de bu alanla ilgili çalışan birinin beğenmesi beni çok mutlu etti liste erkek arkadaşıma ait o da isterse tabi ki olur ilginize teşekkürler tekrardan.

    YanıtlaSil