4 Mart 2015 Çarşamba

Delirmiş Bi Kızın Güncesi




 Geçen hafta yazacağımı söyleyip bitiremediğim yazılar taslaklarda dururken bi şeyler anlatayım dedim.
 Fazlasıyla yoğun bi kaç gün geçiriyorum yine. Kafam karman çorman ve ben sadece okuyorum. Evet sadece okuyorum. Didem Madak okuyup bi dizede öylece kitleniyorum, oraya hapsolup orda yaşamaya başlıyorum. Özgür Bacaksız'dan bi kitap var şimdi elimde. Okumaya başlamamla kitabın sonunu görmem bir oldu. Beni anlatıyordu. Resmen kendimi okuyorum. Gözümün önüne flashbackler düşüyo okurken istemsizce dalıp gidiyorum. 
 İliğimle, kanımla, kemiğimle okuyorum. Kendimi biraz suskunluğuma terk etmiş gibiyim. Biraz kırık, biraz kızgın ama fazlasıyla keskinim. 
 "Senin güzelliğin zehirli" dedi dün biri. "Güzelsin ama kalbini açtığın yeri yakıyorsun, sabreden buluyor panzehir de sende. Sabretmeyen gidiyor, sen de kendini zehirliyorsun." dedi. Duyduğum en farklı en doğru tahlildi benimle ilgili. Şaşırdım fakat bi türlü bunları söyleyen kim, öğrenemedim. Arıyor, konuşuyor, etrafına iyi bak deyip gidiyor. Tahminim: Yok. 
 Scorp diye yeni bi uygulama çıktı dün vine vari, Türk yapımı bi uygulama. Biraz da orda vakit geçirdim gayet eğlenceli. Beni moodofmerlin adresinde bulabilirsiniz orda da. 
 Şimdilik benden bu kadar, görüşmek üzere. 

XOXO Sena

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder