24 Şubat 2015 Salı

A Little Bit Life



 Koccccaa bi gülümsemeyle merhaba diyerek başlıyorum yazmaya. Zor geçen bi hafta ve yine de neşesini hiç kaybetmeden güçlenen bi Merlin...  İnsan alışınca umursamamaya cidden hayat daha bi kolay daha bi çekilir oluyo ama tabi ki bunda dostlarımın ve ailemin de payı yok değil. Neyse ki atlattım hiçbirinin önemi yok, ölmedik ya hahahahahah :')
 Şimdi gelelim bu hafta yazmayı planladıklarıma. Malumunuz yaz yaklaşıyor. Plajda, sokakta güzel görünmek için de spor yapıp forma girmek, kışın yediklerimizi yakmak gerek. O yüzden sizinle her sene kendim uyguladığım, kolay, eğlenceli ve bi o kadar da etkili olan egzersiz listemi paylaşıcam. Muhtemelen bi de bir markanın rujlarıyla ilgili bi yazı hazırlarım. Aaaaaa unutmadan ayrılık acısını üstünüzden atmayı kolaylaştıracak türkçe şarkılardan oluşan bi liste hazırlamaya da başladım söz verdiğim gibi. Şimdilik planlarım bunlar. İstedikleriniz olursa bana tumblrdan ya da burdan ulaşabileceğinizi biliyorsunuz. Mutlu, huzurlu günler. Takipte kalııın.

XOXO Sena

6 yorum:

  1. sonunda ya hiç yazmayacaksın sandım merlinim hoşgeldin merlinim sözünü ettiğin listeyi bekliyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim, hazırlıyorum işte bitince inşallah beğenirsiniz.

      Sil
  2. My babym yuzun her daim boyle gulucukler sacsin bu arada ayrilik filan mi vardi yoksa ufukta ����O seni kiskanan cirkin bi o kadar yalanci ismi lazim degil sen anlarsin ��milleti sevindirme my babyim seni kiskananlara ben burdan canak anten gondericem kargo bana ait anten takabilirler her daim guzel zeki ve mutlu ol mucks ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim, güldüm okurken gjhfjghdfjh çok çok öpüyorum :')

      Sil
  3. Mumkunse kullandiginiz diger sosyal aglarin idlerini alabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram: https://instagram.com/moodofmerlin
      Tumblr: http://merlinmorro.tumblr.com
      Twitter: https://twitter.com/merlinmorroo

      Sil