4 Şubat 2015 Çarşamba

Health Beauty Awards: Bebak Cosmetics


 Son 6 aydır kullandığım Bebak cilt bakım ürünlerini anlatma zamanı geldi diye düşünüyorum. Çoğu blogda gördüğünüzün aksine reklam amaçlı abartılmış bi ürün tanıtımı değil tamamen kendi gözümden bendeki etkilerinden yola çıkarak anlatacağım. Umarım işinize yarar.



Anlatmaya yüz temizleme jeliyle başlıyım. Bendeki yağlı ciltler için olanı. Cildim yağlıya dönük karma ve diğer ürün de kuru ve karma ciltler için olunca ben bunu almayı tercih etmiştim. Ürünü öncelikli alma sebebim alkol ve paraben içermiyor olmasıydı. Alkol ve parabenin cilde zararlarını umarım biliyorsunuzdur özellikle de parabenin kanserojen olduğunu. O açıdan ürünleri gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. 
Temizleme jeli çok hafif ve cidden ferahlatıcı. İçinde küçücük beyaz tanecikler ve biraz daha büyük mavi tanecikler var. Ama peeling özelliği falan sağlamıyor. Dediğim gibi çok hafif bi ürün yani makyajınızı temizledikten sonra ya da yatarken özellikle de uyanınca rahatlıkla kullanılabilecek bi yapısı var. Benim büyük bi yağlanma problemim yoktu ama sadece sabah uyanınca kullanmam bile tüm gün cildimde parlama, yağlanma vs problemleri olmuyor. Bi de içeriğinden midir bilmem kullandıktan sonra cilde bi beyazlama geliyo, temizleme özelliğiyle de alakalı olabilir bu. 



Gelelim toniğe. Size şimdi uzun uzun tonik kullanmanın öneminden, gereğinden bahsedecek değilim ama kullanmanızı öneririm. Bebak'ın toniği de yüz temizleme jeli gibi hafif. Daha önce bi çok markanın toniğini denemişliğim vardır ciddi söylüyorum bu kadar hafifini görmemiştim. İşe yaramıyor demiyorum hafif derken. İşe yarıyor ama mesela tonik sürdüğünüzde ağır bi koku olur ya ya da yanlışlıkla dudak kenarınızdan falan ağzınıza gelen o iğrenç tonik tadı, işte onlar bu tonikte çok fazla yok. Bana göre tonikler cilt temizleme ürünlerine göre biraz daha ağır olduğu için ben genelde sabahları makyaj yapmayacaksam toniği çok fazla kullanmam ama bu tonik sabah kullandığım zaman da ağır gelmiyor bana. Cildimde o tonikli ağır hissi bırakmıyor, yağlanma ve parlama konusunda da özellikle gençlere veya cildi hassas olanlara önerilebilecek en güzel ürünlerden diyebilirim. 




 Herkesin öve öve bitiremediği o acı badem sütünde sıra, ki bebak markasının duyulma sebebi de bu sütümsü yağımsı bakım ürünüdür. Bu ürün de parabensiz. Yağlı, temizleme ve nemlendirme özelliği yüksek bi ürün. Özellikle benim gibi göz makyajı temizleme özürlüsüyseniz ve cildiniz çok hassassa bu ürünle çok rahat edeceğinizi söyleyebilirim. Ben bunu bi süredir -biraz işimi garantiye almak için- yüzümü makyaj temizleyiciyle temizledikten sonra kullanıyorum, inanılmaz güzel bi hissiyat veriyo. Ve ve ve gelelim ben en çok taktığım konuya; gözenekler. Makyajdan, kirli havadan vs. gözenekler genişliyo. Genişleyen gözenek de sarkar çok kötü görünür vs vs. Bu ürün gözenekleri de daraltıyo. Test ettim onayladım, gönlünüz rahat olsun. 

Evet beybiyz bugünlük benden bu kadar, kendinize, ruhunuza, cildinize ve sevdiklerinize iyi bakın.

XOXO Sena

2 yorum:

  1. senin önerinlee bunları aldım çok memnun kaldım teşekkür ederim merlin :)) dediğin gibi paraben çok zararlı ve insanlar farkında değil malesef

    YanıtlaSil