26 Ocak 2015 Pazartesi

More And More




Bloğu açalı 4 gün olduğu halde 800 ziyaretçimiz olunca daha bi heyecanla yazar oldum. Özellikle de dün erkek arkadaşımın hazırladığı müzik listesi çok beğenilince ;) Bugün bunun şerefine ve geçen hafta yaşadığım tükenmişliği atmak için alışverişe çıktım. Sanırım kışlık ve yazlık sezonu için alışveriş yapılabilecek en güzel dönemdeyiz. Çünkü kışlıklar dönemi bitmek üzere olduğu için, yazlıklar da henüz dönemine bi kaç ay olduğu için oldukça uygun fiyatlı. Ben şimdiden indirimler bitmeden alınacaklar listesi yaptım bile :)
 Artık kış bitebilir mi lütfen, lahana gibi giyinmekten bıktım da?


 XOXO Sena



4 yorum:

  1. Vücudunuz da en az yüzünüz kadar güzel:)) özellikle gözleriniz :)

    YanıtlaSil
  2. Oldukça güzelsiniz zevkiniz de ortada harika:) Ancak müzik önerilerini daha çok yapmanı tavsiye edebilirim:) Bunu 19 yaşında senin gibi blog açmış biri olarak söylüyorum şimdi 26yım en çok okunan 17. blogum:))) Başarılar:)))

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim iltifatlarınız için :) müzik önerilerimiz haftalık devam edecek zaten. Ayrıca size de başarılar dilerim :')

    YanıtlaSil