24 Ocak 2015 Cumartesi

Say Goodbye to Bad Memories


 Dolu dolu geçen bi haftanın sonundan merhaba. Bu hafta çok hızlı geçmedi mi sizce de? Bütlere kalmayı beklerken tüm dersleri tam sınırdan geçmiş olmamın verdiği mutlulukla beraber erkek arkadaşımın büte kalmış olmasına üzgünüm. Çok çalışmadan da olsa bi dönemi bitirdik ve tatile girdik ya şuan önemli olan o. Bu arada bu yazı ilk yazım umarım beğenirsiniz. Neyse şimdi biraz bu haftadan bahsedeyim. Benim için tükenmişlikler dolu bi haftaydı ama bi şekilde üstesinden geldim. Şimdi çok iyiyim. Birazdan da araba kullanmaya gidicem. Bu hafta bilmem kaçıncı kez Kafka - Milena'ya Mektuplar'ı okudum. Bol bol erkek arkadaşımla zaman geçirdim. yeni bi kaç parça kıyafet aldım. İnsanları daha da umursamamayı öğrendim. 20 bardak kahve içtim, yaklaşık 3 gün ağladım, ilişkimde ufak çaplı bi sarsılma yaşayıp kendime geldim. Haftasonunun bu tükenmişliği tamamen silip atması dileğiyle umarım güzel günler bizi bekler.

XOXO Sena

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder