25 Ocak 2015 Pazar

Night Eating Syndrome


 Ankara'nın yağmurlu bi pazar gününden merhaba. Umarım sizin gününüz de benimki gibi güzel gidiyordur. Kasvetli havaları sevmem ama bugün içimde başka bi mutluluk var. Keşke yaz hemen gelse değil mi? Giysek güzel güzel elbiselerimizi, eteklerimizi, tişörtlerimizi... 
 Çok bıdı bıdı yapmadan gelelim yalnız olmadığımı düşündüğüm bi sendrom çeşidine: Night eating syndrome. Adından da anlayacağınız gibi gece acıkması sendromu. 
 Her gecenin ilerleyen saatlerinde uyumamış olursam kesinlikle acıkıyorum. Bi de canım öyle şeyler istiyor ki bazen, evde de o şey yoksa resmen uyuyana kadar evin içinde dört dönüyorum. Siz de eğer benim gibi geceleri çok acıkıyorsanız; depresyonda olabilir, kalorileri dağıtamıyor olabilirsiniz ya da reaktif hipoglisemi probleminiz olabilir. Bununla ilgili biraz araştırma yaparsanız sonuca daha rahat ulaşabilirsiniz. Ki muhtemelen sizinki de benim gibi depresyondan dolayı düzensiz beslenmedir. Of hep bu gece acıkmaları yüzünden kilo alıyoruz. Ben sırf vicdanım rahat etsin diye geceleri sağlıksız şeyler yememeye dikkat ediyorum ama eğer bi de cips kola vs. yiyorsanız durdurun kendinizi. Zaten gece yemek sağlıksız, üstüne bi de sağlıksız şeyleri gece yemek double sağlıksız. Obezite olmak istemezsiniz değil mi? 
 Neyse bu pazar günü benim için cilt bakımı, kahve ve dergi üçlüsüyle geçecek. Tabi bi de gece yediklerim yüzünden vicdan azabı çekmemek için yapacağım fitnessla. Hepinize mutlu pazarlar.

XOXO Sena

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder