22 Nisan 2015 Çarşamba

Dolap Önü Kedileri


 Siz de benim gibi "ayyy ne giysem" diye dolabın önünde oturup dakikalarca karar veremeyenlerdenseniz ya da okula gidicem ama bi kaç öneri lazım diyorsanız bu yazı tam sizlik. Bazen öyle günler oluyo ki yarın ne giysem diye düşünmekten gece uyuyamıyorum yani bu konuya o derece takıntılıyım. Giyiniyorum sonra olmadı deyip tam çıkacakken fikir değiştirip gideceğim yerlere geç kalıyorum. Çok konuşmadan, yorum yapmadan bi kaç kombin önerisinde bulunucam yorumu size bırakıyorum.



 Bunlar benim en sevdiklerim oldu. Yırtık kot modasına bayılıyorum özellikle. Geniş yırtmaçlarsa en çok kullandıklarımdan. Uzun hırkalar deseniz senenin en büyük bombası oldu. En yakın zamanda daha da ayrıntılı bi yazı yazmayı düşünüyorum. Markalarına fiyatlarına hangi vücutta nasıl giyileceğine kadar tek tek inceleyeceğiz. Ama bu beğenilirse. Öpüldünüz aşklar :*


XOXO Sena

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder