9 Nisan 2015 Perşembe

Koş Sena Koş


 Dooopdolu bi haftadan daha merhaba. Öncelikle sınav haftamdı ve sürekli bi koşuşturma halindeydim çünkü yer aldığım bazı projelerle ilgili işlerim de üst üste geldi. Neyse ki toparladım. Şöyle bi özet geçersek 5 sınava girdim, yaklaşık 30 scorp çektim, 1 kitap bitirdim, 8 yeni insan tanıdım ve yeni kararlar aldım.

 Malum yaz geliyor. Bense inatla düzensiz beslenmeye devam ediyorum. Buna bi dur demeye karar verdim ve canım ne zaman abur cubur bi şeyler çekse meyve yemeye karar verdim. İşe de yarıyor açıkçası. Cipse, jelibona verdiğim parayı çileğe, kiviye veriyorum. Resmen bi taşla iki kuş. Hem abur cubur yok hem de sağlıklı. Size de bu yolu bi deneyin derim.

 İndirimden 2 dudak 1 göz kalemi, allık, 2 de dudak balmı aldım onları da bi ara yazarım çünkü hepsini çok beğendim. Aşırı kuru olan cildim için ürün arıyorum ve şuana kadar denediklerimden istediğim sonucu alabilmiş değilim. Aynı sorun saçlarımda da var, onlar da çok kuru ve ona da bi kaç sırada bekleyen ürünüm var kullanıp sonuç aldığımda onu da yazarım. O kadar kurudular ki, özellikle cildim çok canımı yakıyo. Önerileriniz varsa açığım. 3 yeni kitap aldım tanesi 1 liradan. Alırken neredeyse mutluluktan ağlıycaktım. Düşünsenize 1 liraya kitap. Çok sevine sevine aldım ve okumaya başladım. Marketlerdeki kitap indirimlerini takip edin aşkolar oralarda acayip indirimler oluyo. 

 Geçen ay sıklaşan rahatsızlıklarıma rağmen hastaneye gitmeyi bu hafta da erteledim. Geçti diyip sürekli erteliyorum ya hadi hayırlısı. Haftaya gidicem kendime söz. Bi de dişçi randevum var o ayrı. Yine yoğun bi hafta beni bekliyo gibi. Mutlu kalın.

XOXO Sena

2 yorum:

  1. aktardan gidicen sac bakim yagi alican hem paran cebine kalicak hemde saclarin duzelcekk marka ismi veremem reklam olmasin ������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama hangisini işte? Bana daha hızlı etkili bi şey lazım 😔

      Sil