5 Şubat 2015 Perşembe

Bohemian Rhapsody




Uzun, güzel, yorucu bi haftanın son gününden merhabaa. Bugün Ankara'nın güneşli, ılık, ışıl ışıl günlerinden biriydi. Tabi ki ben de bunu fırsat bilip hava kararana kadar eve girmedim. Çok sevdiğim bi arkadaşımla birlikteydim ve tabi ki yine alışveriş yaptım. Çok güzel bohemian tarzda ürünler satan bi yerden kolyeler, küpeler derken yine bi dünya takı aldım. Bi ara onların fotoğraflarını da atarım. 


 Havanın güzelliğinden yararlanıp etek giydim bugün. Uzun etek cidden çok güzel, çok rahat bi şey -bi de yürürken oraya buraya takılmasa- 
 Bu ara iyice Bohemian bi tarza büründüm sanırım hem ruhen hem bedenen. Şikayetçi de değilim. Bohemian tarz özgür, rahat ve hafiften çingenemsi bi tarz :') Cidden bana göre yani. 70'li yıllardan günümüze hala tercih ediliyor. Anı yaşamayı seven insanların karakterine oturacak güzel bi tercih. Bi de şimdilerde Boho Chic terimi kullanılıyor Bohemian tarz için. Tam anlamını karşılamamakla birlikte Boho Chic kavramı günümüz modasıyla bohem modasının birbirine uydurulması. Bohemian dediğimiz tarzın modası olmaz çünkü parçaları zaten bellidir. Modası gelmez ya da geçmez, modayı takip etmeye ihtiyaç duymaz. Boho Chic kavramı da bu yüzden var sanırım. 

Mutlu hafta sonları ❤️

                                    XOXO Sena


4 yorum:

  1. Yüzün, vücudun, tarzın, kalemin çok iyi. Devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. uzun etek yakışmış merlinciğim kilo al :///

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :D Tabi ki hayır kilo almıycam -.-

      Sil